måndag 6 januari 2014

Ny ryggsäck

Inför tävlingen så finns det en hel del prylar att inhandla, både små och stora. Därför känns det bäst att sprida ut inköpen under de månader som återstår så att inte svider för mycket i plånboken. Mitt första inköp, som egentligen är en födelsedagspresent från mor o far, var en ny ryggsäck. Eftersom jag försöker springa hem från jobbet en dag i veckan och då har ryggsäck med mig så kändes det som en bra grej att införskaffa tidigt.

Jag spanade ett tag på nätet men den jag till slut bestämde mig för var Haglöfs Gram Comp 25 som jag beställde hem till på Addnatures butik på Södermalm. Den satt bra på ryggen, kändes lagom stor efter mitt behov och verkar dessutom vara utformad för att användas just vid tävlingar likt Kiruna Extreme. I morgon ska jag pröva den under löpning för första gången!


//Tobbe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar